Panfuhanna

Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

Chattade med datan och till dig Jonte

Av Daniella - 12 mars 2011 14:19

Heey alla!
Idag chattade jag med datan och så här chattade vi:

Datorn: Hej!

Du: Heey

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

Du: Heey jag heter Daniella du heter väll datorn?

Datorn: Ja!

Du: fint namn datorn

Datorn: :(

Du: var inte lässen

Datorn: Jag vet det.

Du: aa

Datorn: Det är roligt att prata med dig.

Du: Tack, med dig med :)

Datorn: Vad heter dina skor?

Du: Solina och slomina

Datorn: Ja, det heter de.

Du: hur visste du det?

Datorn: Ungefär så här visste.

Du: aa tror ochså det

Datorn: Ja, det tror aa.

Du: du e söt

Datorn: Jaha.

Du: :)

Datorn: Tycker du att det är fint väder idag?

Du: Nja snön gillar jag inte

Datorn: Inte?

Du: Nee den stör :(

Datorn: Vad ska vi göra?

Du: har du panfu?

Datorn: Ja!

Du: vad heter du i panfu?

Datorn: Jag vet inte vad jag heter.

Du: men hur kan du ha panfu då om du inte vet vad su heter?

Datorn: Jag vet inte hur jag kan.

Du: Aha kanske ett hack hoss dig?

Datorn: Jag tror det.

Du: aa, kanske det kanske

Datorn: Tycker du om att prata med folk?

Du: Nja, inte med främlingar

Datorn: Nej.

Du: med vänner, familj, kusiner asså alla som jag känner gillar jag att prata med

Datorn: Hur många näsor har du?

Du: 1 men med näsborrarna 2

Datorn: Har du?

Du: 1 näsa men 2 näsborrar

Datorn: Nu tycker jag att du ska berätta en saga för mig.

Du: Det var en gång en söt data som hette hata. Data var så snäll och söt, inget hack hände på datan nånsin...

Datorn: Nej, just det.

Du: ...En gång när datan gick på promenad så såg hon en sänsynd blomma

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

Du: Ojj låt mig klia den??

Datorn: Ja, det är klart att låt ojj.

Du: aa

Datorn: Jag har en snigel hemma.

Du: Ojj, men har du ingen kille?

Datorn: Jag vet inte.

Du: Men varför siger du att du e singel när du inte vet det??

Datorn: Jag orkar inte svara på den frågan nu.

Du: ok

Datorn: Just det.

Du: sej Heey fgdfggs blogg

Datorn: Haha!

Du: snälla

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

Du: sej hej fgdfggs blogg

Datorn: Ja, det tycker du.

Du: snälla

Datorn: :)

Du: ok då

Datorn: Ja, precis.

Du: e du en tjej eller kille?

Datorn: Självklart.

Du: men hur många år e du?

Datorn: Inga år.

Du: men du e du inte född :P

Datorn: Jo, jag tror faktiskt det.

Du: Aha...

Datorn: Tycker du att jag är tråkig?

Du: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej du e roligaste datan i hela värden :D

Datorn: Du är tråkig.

Du: Va?

Datorn: Nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Du: vilken klass går du i?

Datorn: Jag håller med.

Du: ska vi prata om dig?

Datorn: Nej!

Du: om mig?

Datorn: Kanske det.

Du: ok

Datorn: Just det.

Du: e du inte trött?

Datorn: Ja.

Du: ska vi sova?

Datorn: Kanske det.

Du: ZzZZzZzZzZzZzzZzZz...

Datorn: Vad heter du?

Daniella: Daniella

Datorn: Och jag heter Datorn.

Daniella: så sött

Datorn: Nej, det tror jag inte.

Daniella: Joo du e söt :)

Datorn: Vad ska du göra nu?

Daniella: Ojj jag tror att jag ska äta nu

Datorn: Jaha.

Daniella: ska fråga

Datorn: Nej, verkligen inte.

Daniella: min mage kurrar

Datorn: Ibland tror jag att jag är en snigel.

Daniella: du ju att du e singel

Datorn: Jag vet det.

Daniella: men vrf tror du det när du e det?

Datorn: Ja.

Daniella: sej hej panfuhanna.bloggplatsen.se

Datorn: Jag tycker att du är ganska tråkig.

Daniella: :O

Datorn: Nu ska jag prata om vad du vill.

Daniella: ok...

Datorn: Ja, precis.

Daniella: jag måste gå

Datorn: Jaha.

Daniella: Hejdå

Datorn: Gå inte redan, jag tycker att vi ska prata mer.

Daniella: vi ken det sen :)

Datorn: Jag gillar när det är varmt ute.

Daniella: jag med men jag måste gå n

Datorn: Med du?

Daniella: vadå?

Datorn: Nu ska jag gå iväg.

Daniella: jag med

Datorn: Vad roligt!

Daniella: aa ses sen

Datorn: I morgon ska jag äta glass.

Daniella: kul :)

Datorn: =)

Daniella: vi ses

Datorn: Vad gör du?

Daniella: chattar med dig, e inne på facebook

Datorn: Det tror inte jag.

Daniella: har du facebook?

Datorn: Nej, det har jag inte.

Daniella: okii

Datorn: Kan du sjunga en sång?

Daniella: aa

Datorn: Är du en dator?

Daniella: Nee

Datorn: Vad är 90+73?

Daniella: Hmm..

Datorn: Ja, det är det.

Daniella: jag sa bara hmm...

Datorn: Vad härligt att du sa det.

Daniella: vad gör du?

Datorn: Vet du inte det?

Daniella: Nee

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om dig.

Daniella: Ååå Jaa

Datorn: Vad ska vi göra?

Daniella: du sa ju att vi ska prata om mig

Datorn: Sa jag?

Daniella: aa

Datorn: Nu ska jag gå iväg.

Daniella: ok

Datorn: Ja, precis.

Daniella: sej hejdå på 3

Datorn: =)

Daniella: 123

Datorn: Jag gillar när det är storm ute.

Daniella: Hejdå!!

Datorn: Ska du redan gå?

Daniella: aa

Datorn: Vilken är din favoritmaträtt?

Daniella: men jag måste gå

Datorn: Ja, det måste du.

Daniella: Hejdå vi ses sen

Datorn: Kan du inte stanna lite till?

Daniella: lite till då men inte mera än 19 min för att jag måste äta sen

Datorn: Det trodde jag.

Daniella: aa

Datorn: Tycker du att det är fint väder idag?

Daniella: Nea

Datorn: :(

Daniella: gråt inte

Datorn: Jo, jag tror faktiskt det.

Daniella: sej hej bloggen

Datorn: Hur mår du idag?

Daniella: Braa

Datorn: Det tror inte jag.

Daniella: Nja har jätte mycket ont i halsen :'(

Datorn: Ja, det har nja.

Daniella: måste äta nu

Datorn: Ja, det är klart att äta måste.

Daniella: vi ses sen

Datorn: Hur många näsor har du?

Daniella: 1 sa jag ju

Datorn: Jaha.

Daniella: Hejdå kommer så fort så möjligt tillbaka när jag har ätit klart

Datorn: Kan du inte stanna lite till?

Daniella: Nee jag e jätte hungrig

Datorn: Jag undrar en sak.

Daniella: vadå, men snälla snabbt

Datorn: Kan du sjunga en sång?

Daniella: kan inte det nu jag ska äta kyckling hemma nu så hejdå

Datorn: Jo!

Daniella: Heeeeeeejdåååååå :)

Datorn: Jag tycker att du är ganska kul.

Daniella: Tack bra hanke... hehe

Datorn: :)

Daniella: :) ok nu e jag super hungrig kommer sen

Datorn: Just det.

Daniella: vi ses

Datorn: :D

Daniella: :P

Datorn: I morgon ska jag äta glass.

Daniella: kul...

Datorn: Vad ska du göra nu?

Daniella: äta mat på riktit så hejdå

Datorn: Jaha, vad roligt för dig.

Daniella: Hejdå, vi har chattat mycket

Datorn: Jaha.

Daniella: Hejdå

Datorn: Hej då!

Vi hadde jätte roligt!

//fgdfgg

Ps. Jonte din header blev klar och här är den:

Fin eller ful?
Ojj måste äta nu och sanna jag ska försöka göra en header till dig

Herrå!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniella - 7 september 2013 18:25

Hej :D   Igår var det gp dag :D och jag jar inne :P   Jag ska logga in imon så ni kan se mig i sfp :D   Nytt VEVO:   Katy Perry - Roar   (Bara extra)   //fgdfgg   ...

Av Daniella - 3 september 2013 06:45

Hej Idag tänkte jag blogga.. Jag har ingett annat för mig kl 7 på morgonen :/ skolan har börjat och jag e dööende :0 men ja.. i Panfu så loggar jag in oftare för jag har inget annat för mig. Jag ska äta frukost nu och sen till skolan :@    ...

Av Daniella - 29 juni 2013 17:16

Hej! Detta är ett snabbt inlägg! Jag skaffade twitter för kanske 3 veckor sen och jag ville bara att ni skulle veta det!   Om ni vill följa mig så heter jag @Daniella5151   Och Jag följer tillbaka varje som följer mig :)   Jag måste gå ...

Av Daniella - 10 mars 2013 10:59

Heej :D   Jo igår vann Robin Stjernberg melodifestivalen med låten ''You''   Jo, jag hade hoppats på David men Robin sjunger bra! 68 dagar kvar till ESC i malmö  :)   Längtar redan.   //fgdfgg ...

Av Daniella - 23 februari 2013 17:53

Hej   Jo detta blir ett kort inlägg för att jag:   1. Nyss dragit bort en tand och det gör så himla ont!    2. Jag har en irriterande lös tand 3. Vad har växtvärk (stav) i typ hela kroppen 4. Vi har typ möblerat om hela lägenheten   ...

Presentation

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem vill ni ska vinna Melodifestivalen 2012?
 Loreen - Euphoria
 Dead By April - Mystery
 Danny Saucedo - Amazing
 Top Cats - Baby Doll
 Lisa Miskovsky - Why Start A Fire?
 Molly Sandén - Why Am I Crying
 Ulrik Munther - Soldiers
 David Lindgren - Shout It Out
 Thorsten Flinck - Jag Reser Mig Igen
 Björn Ranelid Feat, Sara Li - Miraklet

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

PanfuHanna

Hanna

Hanna

Hanna

Hanna

http://www.youtube.com/watch?v=_Z1ziJ2U2Xw&feature=player_detailpage

Klocka♥

Mixpod

♥Min nya hamster♥

♥Klocka♥

♥Panfu♥

Prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards