Panfuhanna

Alla inlägg under april 2011

Av Daniella - 23 april 2011 09:09

Heey alla!
Jag ska resa imårron så vi kommer inte ses på en vecka  

Aja ska packa nu så ses



//fgdfgg

Ps. JAG KOMMER SAKNA ER SKIT MYCKET

Av Daniella - 21 april 2011 08:40

Heey alla!

Som ni ser på rubriken så är det nämligen:

GULDPANDADAG


//fgdfgg

Av Daniella - 19 april 2011 18:52

Heey alla!
Nu ska jag ha frågestund på fråga på jag kommer besvara dom när jag är tillaka från min resa så ni har gott om tid att fråga.

//fgdfgg

Ps. Hoppas jag fick kopiera den från dig Rebecca

Aja måste logga ut nu så seeeeeeeeeeeeees

Av Daniella - 11 april 2011 15:28

Heey alla!
Jag ska ju resa om 2 veckor nu så jag vill bara seja en sak:

Jonte, Superluigi, Anzy, Sanna, Anna10, Paj, Max och Ella jag kommer inte kunna blogga på 1 Vecka så vi hoppas vi ses  

Aja ses

//fgdfgg

Ps. Jag kommer sakna er jättemycket i panfu

ses

Av Daniella - 8 april 2011 17:33

Heey alla!
Kolla vad jag gorde något helt knasigt kolla nu:
 

Har du glömt ditt lösenord?

 

 

szmtag
 
 
 
 
 
konstigt va?
 
//fgdfgg
Ps. tokigt (det är på riktitgt med att du trycker på typ bloggen så kommer bloggen fem coolt va?
Och den där pandan som väntar eller nårr var också cool
Här är också en till konstig sak:
 
 
 

Av Daniella - 3 april 2011 14:26

Heey!
Jag ska kanske sluta med panfu för att han där donda1 sabba allt.

sluta med det! pungt slut nu!!

//fgdfgg  


Av Daniella - 2 april 2011 10:13

Heey alla!
Lässen man jag ska resa den 24 till spanien    

JAG KOMMER SAKNA ER SOM TUSAN     

//fgdfgg

Ps. Jonte och alla jag vill bara ta ett sista forväl av er en  sista gång      

Presentation

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem vill ni ska vinna Melodifestivalen 2012?
 Loreen - Euphoria
 Dead By April - Mystery
 Danny Saucedo - Amazing
 Top Cats - Baby Doll
 Lisa Miskovsky - Why Start A Fire?
 Molly Sandén - Why Am I Crying
 Ulrik Munther - Soldiers
 David Lindgren - Shout It Out
 Thorsten Flinck - Jag Reser Mig Igen
 Björn Ranelid Feat, Sara Li - Miraklet

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

PanfuHanna

Hanna

Hanna

Hanna

Hanna

http://www.youtube.com/watch?v=_Z1ziJ2U2Xw&feature=player_detailpage

Klocka♥

Mixpod

♥Min nya hamster♥

♥Klocka♥

♥Panfu♥

Prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards