Panfuhanna

Alla inlägg under februari 2011

Av Daniella - 27 februari 2011 15:44

Heey alla!
Om ni ser på rubriken så står det ju Ojj + Vem som har vunnit bloggstaffetten.

Joo det är så att bara en hadde många röster.

Och den som har vunnit bloggstaffetten är...

Sanna9  

Grattis Sanna9 

Du kommer få en intervju med mig  

Och ni alla andra era bloggar bara äger men sorry sanna fick mäst röster.

//fgdfgg

 

Av Daniella - 26 februari 2011 15:10

Dagens panda blir...

Superluigi

Grattis superluigi 

Av Daniella - 26 februari 2011 10:43

Heey alla!
Joo det är så att jag kanska ska lägga ner bloggen för att ingen besöker den ofta

Här är en bild på stastiken men den blev inte så bra:

  

Kolla 0 besökare idag  

Såå jag kan lägga ner bloggen  

Men det vill jag inte...

Men snälla gbgd vill at nu ska besöka hennes blogg Klicka Här

//fgdfgg 

Ps. Snälla besök min blogg mera  

Herrå sees kanske i panfu

Av Daniella - 25 februari 2011 19:15

Heey alla!
Aja jag skrev ju nyss men asså det var sen såå...

Chatten stängdes ju 20.02

Aja jag hann ta bilder men ingen blev bra.

Men jag hadde det ändå roligt  

 

//fgdfgg  

Ps. Nu ska jag ha en bild på slutet Haha  

Sees imårron

 

Av Daniella - 24 februari 2011 12:37

Heey alla!
Gissa en sak joo det ska bli... GP DAG IMÅRRON   Yeeeees

Om ni inte tror mig klicka Här

Haha äntligen  

//fgdfgg

Ps. asså snälla besök min blogg mera för att idag så har jag bara haft 2 besökare     Såå... snälla kolla gdgbs blogg också snälla, klicka Här 

För att hon har nästan precis börjat blogga såå... asså hon är avstängd  

Såå hon kan inte seja det såå snälla?

Det var allt för mig såå seees i panfu kanske  

Av Daniella - 22 februari 2011 19:15

Heey alla!
Asså om ni inte besöker min blogg oftare så kan jag bara lägga ner  

För att idag så har jag bara haft 3 besökare  

Såå snälla besök den oftare för att  om ni inte gör det oftere så kan jag lägga ner helt och hållet  

Men det vill jag inte  

Såå asså om ni inte blir bettre att besöka min blogg så kan jag bara lägga ner den och kanske sluta blogga och att radera min blogg  

Såå snälla  

//fgdfgg

Av Daniella - 21 februari 2011 18:45

Heey alla!
Nu har jag en ny bloggstaffet i min blogg såå...

Såå nu får nu rösta själva vilka som ska vinna.

OBS! Du får bara rösta på dig själv 1 gång.

Ha det aå kul med att rösta och en sak till som är roligt:

Jag anmällde mig själv men ni kanske inte röstar på min blogg.

//fgdfgg

Ps.

OBS! KOM IHÅG:

  DU FÅR BARA RÖSTA PÅ DIG SJÄLV 1 GÅNG!!!!!!

 

Och det är leveldag idag

 

Av Daniella - 21 februari 2011 18:09

Heey alla!

Idag så har det varit jätte roligt  

Ska jag seja vad?

Joo det vat så att... Panfu_Max var inne  

Tjohooo  

Meeeeen...

Men alla hoppade på Panfu_Max så att man inte kunde trycka på honnom  

Aja jag var iallafall vänn med honnom innan han logga in  

Haaahaa  

Men det har iallafall varit en bra dag  

Och att Panfu_Max hadde det bra dag idag.

Asså nu har jag mycket att berätta man jag orkar inte skriva såå det ska jag inte nu då men ni vet ju det:

Om ni har frågor om detta skriv en komentar som fråga eller skicka bara en fråga där det står: Ställ en fråga till mig.

Asså kom ihåg det snälla  

//fgdfgg

Ps. Panfu_Max skulle ta bild till bloggen, men alla hadde såå många frågor såå han kunde inte ta kort då  

Aja seeees då Och en sak till:

Här är en bild på honnom som jag hann ta innan alla hoppade på Panfu_Max helt och hållet såå här är bilden:

Haha

Presentation

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem vill ni ska vinna Melodifestivalen 2012?
 Loreen - Euphoria
 Dead By April - Mystery
 Danny Saucedo - Amazing
 Top Cats - Baby Doll
 Lisa Miskovsky - Why Start A Fire?
 Molly Sandén - Why Am I Crying
 Ulrik Munther - Soldiers
 David Lindgren - Shout It Out
 Thorsten Flinck - Jag Reser Mig Igen
 Björn Ranelid Feat, Sara Li - Miraklet

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

PanfuHanna

Hanna

Hanna

Hanna

Hanna

http://www.youtube.com/watch?v=_Z1ziJ2U2Xw&feature=player_detailpage

Klocka♥

Mixpod

♥Min nya hamster♥

♥Klocka♥

♥Panfu♥

Prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards