Panfuhanna

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Daniella - 11 februari 2011 17:31

Heey alla!

Kolla vad en person son kallas Anonym men heter faktist Erik har skrivit i sanna9os chattbox:

 

Anonym: JAG ÄR FAKTIST ERIK!!!!!!!!
Sanna9: JAG MÅSTE BARA SKIRVA DET I INLÄGGET NUU
Sanna9: STIK LAUGEN
Sanna9: DAAAYY
fgdfgg: *** vad elak du e Anonym
Sanna9: DU E LAUGEN
Anonym: era ******
Sanna9: OCH
Sanna9: OFTA
Anonym: 2 mot 2
Sanna9: JAG SER DIIG FÖÖRSTÅÅ DU E JU I MIN KOOOJA
Bonez: jag är den onda i panfu Bonez
Krucio: du blir till steen
Anonym: NU SEJER JAG TILL ALLAONDA I PANFU OCH DON HJÄLPER TILL!!!!!!!!!!!
Sanna9: STIK NU ANONYM OM DET SKA VARA SÅÅ SVÅRT
fgdfgg: SLUUTA!!!!!!
Sanna9: DU E JU DET! DU H¨LLER JU PÅ SÅ DET E JU DU SOM E DET FÖRSTÅÅ HALLÅÅ
Anonym: jo om den där jontsaken hör detta så är han en tönt en tönt!!!
Sanna9: E DU DÖ ELLER?
Sanna9: STIK FÖRSTÅÅ
såg ni?
kolla såå elak han är
 
Aja måste gå Herrå
//fgdfgg
Av Daniella - 11 februari 2011 14:34

Dagens panda blir...sanna9

Grattis sanna9 :sanna9:

Presentation

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem vill ni ska vinna Melodifestivalen 2012?
 Loreen - Euphoria
 Dead By April - Mystery
 Danny Saucedo - Amazing
 Top Cats - Baby Doll
 Lisa Miskovsky - Why Start A Fire?
 Molly Sandén - Why Am I Crying
 Ulrik Munther - Soldiers
 David Lindgren - Shout It Out
 Thorsten Flinck - Jag Reser Mig Igen
 Björn Ranelid Feat, Sara Li - Miraklet

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

PanfuHanna

Hanna

Hanna

Hanna

Hanna

http://www.youtube.com/watch?v=_Z1ziJ2U2Xw&feature=player_detailpage

Klocka♥

Mixpod

♥Min nya hamster♥

♥Klocka♥

♥Panfu♥

Prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards