Panfuhanna

Alla inlägg under oktober 2011

Av Daniella - 29 oktober 2011 11:23

Heey alla!

Det e Halloween i panfu och så här ser balsalen ut nu:

Snygg eller hur?

Och kolla vad som händer när man har på sig dom nya kläderna och skickar hjärtan till varandra:


Aja ses!


//Fgdfgg

Ps. Naww vad söt bild Paul målade:

Söt va?

Aja seees





Av Daniella - 27 oktober 2011 06:43

Heey alla!


SORRY ATT JAG INTE BLOGGAT PÅ LÄNGE asså man kunde inte logga in :(


Aja ses!


//fgdfgg  


Ps. nån som vill adda mig på msp?


Här e en bild på mig på msp:

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />

Av Daniella - 8 oktober 2011 13:30

Heey alla!


Sorry att jag inte bloggade när jag var hemma från liseberg men aja!


Jag ska nog inte fortsätta på vulkanutbrottet del ..!

För att jag hittar inte på mer fortsättningar och det tar lång tid att gå in på www.piZap.com och zooma in bilderna och sätta olika saker på dom!


Aja ses!


//Fgdfgg  

Av Daniella - 2 oktober 2011 10:45

Heey alla!

JO IDAG SKA JAG TILL LISEBERG och jonte var inne igår men jag bloggar snabbt nu för att vi ska gå om 30 min så jag bloggar när vi e tillbaka från LISEBEERG


Aja ses!


//fgdfgg  



Ps. Puss jonte


Och GAAH ses

Presentation

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem vill ni ska vinna Melodifestivalen 2012?
 Loreen - Euphoria
 Dead By April - Mystery
 Danny Saucedo - Amazing
 Top Cats - Baby Doll
 Lisa Miskovsky - Why Start A Fire?
 Molly Sandén - Why Am I Crying
 Ulrik Munther - Soldiers
 David Lindgren - Shout It Out
 Thorsten Flinck - Jag Reser Mig Igen
 Björn Ranelid Feat, Sara Li - Miraklet

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

PanfuHanna

Hanna

Hanna

Hanna

Hanna

http://www.youtube.com/watch?v=_Z1ziJ2U2Xw&feature=player_detailpage

Klocka♥

Mixpod

♥Min nya hamster♥

♥Klocka♥

♥Panfu♥

Prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards