Panfuhanna

Alla inlägg under februari 2012

Av Daniella - 25 februari 2012 12:28

Heej alla!


Jo en konstig sak: typ alla anonser och sånt har ett utropstecken!


Min data har lite problem så jag bloggar senare igen! ses


//fgdfgg


Ps. En till lite ursäkt xD : Internet funkade inte på typ 6 dagar så ses!
 


Av Daniella - 17 februari 2012 10:14

Heej alla!

Jo jag gjorde ett inlägg för typ 5 min sedan och jag har tänkt på saken nu! (lite)


Jag ska nog blogga typ varannan vecka för att jag har svårt att logga in och sånt!


Aja ses!

//fgdfgg


Ps. Glad alla hjärtans dag! (I efterskott)   Hahah :D  


Av Daniella - 17 februari 2012 10:09

Heej alla!

För typ den 20:e gången sorry att jag inte bloggaaaat :(,

Jag kunde inte logga in!

Hur som hälst kanske jag ska sluta blogga om panfu eller något sånt  


För att jag loggar typ aldrig in så sorry, kanske jag ska sluta blogga eller fortsätta!


Ge gärna komentarer om jag ska sluta/fortsäta blogga!


//fgdfgg    

Presentation

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem vill ni ska vinna Melodifestivalen 2012?
 Loreen - Euphoria
 Dead By April - Mystery
 Danny Saucedo - Amazing
 Top Cats - Baby Doll
 Lisa Miskovsky - Why Start A Fire?
 Molly Sandén - Why Am I Crying
 Ulrik Munther - Soldiers
 David Lindgren - Shout It Out
 Thorsten Flinck - Jag Reser Mig Igen
 Björn Ranelid Feat, Sara Li - Miraklet

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

PanfuHanna

Hanna

Hanna

Hanna

Hanna

http://www.youtube.com/watch?v=_Z1ziJ2U2Xw&feature=player_detailpage

Klocka♥

Mixpod

♥Min nya hamster♥

♥Klocka♥

♥Panfu♥

Prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards