Panfuhanna

Alla inlägg under december 2012

Av Daniella - 31 december 2012 16:05

Heej alla!


Jo jag kan inte fatta att det redan e den 31 December! Tiden går så fort och om ungefär 8 timmar så e det den 1 Januari 2013    (Det beror på när jag bloggar!) Så det ska bi kul men jag kommer blogga klockan 00.00 för att jag kommer vara på en fest! så jag bloggar kl 00.00 och sedan kommer jag hem typ kl 3 på natten! (Om ni undrar så har jag abonomang (stav) så jag har internet överallt!)


//fgdfgg


Ps. Jag gjorde ett kort inlägg för att jag ska börja byta om och äta mat!


See U Later ♥

Av Daniella - 29 december 2012 12:05

Heej :0

Jo jag ska till mina kusiner om typ 2 timmar och nästa lördag ska de komma till mig :D Sä jag kommer ha tid att blogga! Och det var ju GP dag igår pch jag missade det >.< Och jag visste det men jag vet inte varför jag inte loggade in... Det kan vara pågrund av att vi åkte till his.... (Säger inte området) Och köpte saker eller för att jag var trött!

//fgdfgg

Ps. Jag kan inte skriva mer för att jag 1. smsar med en kompis som inte har tålamod *.*
2. Mobilen måste laddas :s

Ses <3

Av Daniella - 26 december 2012 22:53

Heej <3

Jo jag vill tacka er som följt min blogg hela vägen <33333
Vill ni att jag ska följa er blogg? (följer allas)
Så skriv ner länken till er blogg eller vad den heter så LOVAR jag att följa de.
//fgdfgg :)

Av Daniella - 23 december 2012 22:24

Heej

Jo det är ju julafton imorgon ^.^ Det ska bli så kul att öppna presenterna :3 Och sedan i panfu, man får ju söta saker :D Men asså nu har jag bestämt mig, jag ska halvsluta panfu.. Det är inte på grund att det är tråkigt där men asså alla har typ slutat! :/ Så det är inte så roligt @.@
Men jag loggar in i panfu hela julen asså till Januari och sen får vi se om jag slutar,börjar igen eller halvslutat :'/ Aja jag är trött nu och jag ska gå och sova så jag kan vara pigg till julafton imorgon :D

//fgdfgg

Ps. Vad tycker ni eller kommentera vad ni tycker, ska jag förtsätta spela panfu, sluta eller halvsluta?

Av Daniella - 21 december 2012 08:26

Heej :D

Jo idag har jag julavslutning :)
Så vi har det typ kl 10
Sedan går vi hem :)

Ps. Har ni haft avslutning??

//fgdfgg

Av Daniella - 17 december 2012 09:17

Hej :D

Nu är jag på bussen skolan!
Vi är på väg till ett ställe man kan spela fotboll! Jag kan inte skriva mer för att vi är snart framme!

//fgd

Av Daniella - 16 december 2012 07:59

Hi

Nu kan jag äntligen blogga på mobilen :D Så om jag är i skolan elker hos någon så kan jag blogga, om ni undrar så har jag internet överallt typ!

//fgd ^^

Av Daniella - 16 december 2012 07:56

Heeeej

Jo kanske lite försent men AWA vann X Factor :) Grattis Awa!
Jag ville att Isak skulle vinna :(
Vem ville ni skulle vinna X Factor?

//fgdfgg

Presentation

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem vill ni ska vinna Melodifestivalen 2012?
 Loreen - Euphoria
 Dead By April - Mystery
 Danny Saucedo - Amazing
 Top Cats - Baby Doll
 Lisa Miskovsky - Why Start A Fire?
 Molly Sandén - Why Am I Crying
 Ulrik Munther - Soldiers
 David Lindgren - Shout It Out
 Thorsten Flinck - Jag Reser Mig Igen
 Björn Ranelid Feat, Sara Li - Miraklet

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

PanfuHanna

Hanna

Hanna

Hanna

Hanna

http://www.youtube.com/watch?v=_Z1ziJ2U2Xw&feature=player_detailpage

Klocka♥

Mixpod

♥Min nya hamster♥

♥Klocka♥

♥Panfu♥

Prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards