Panfuhanna

Alla inlägg under februari 2011

Av Daniella - 9 februari 2011 19:34

Heey alla!

Kolla vad det står i bloggen:

 

 Alla Hjärtans Dag-tävling!

Hej Pandor!

Om ett par dagar är det Alla Hjärtans Dag! Det är Dagen med stort D då man visar hur mycket ens älskling, stora kärlek, bästa vän, Pandamamma eller annan Panda betyder för en. Vi vill naturligtvis också se så många Pandor som möjligt sväva på små rosa moln under dagen, springa runt på gatorna med ett stort leende och höra hjärtorna slå ända upp till slottstornet. Därför ger vi er möjlighet att uttrycka era känslor här i bloggen eller helt enkelt säga “Tack”. Förutom att vinna den utvalda Pandans hjärta, kan ni vinna en rolig Alla Hjärtans Dag-present för er älskling, flört, hemliga kärlek, bästa vän, Pandamamma, osv. och er själva!

En hjärtballong:

… eller en söt hjärtwooby  :)

Såhär går det till:

Ni har fram till på söndag (13/2) att skriva en dikt på max 4 rader som kommentar till detta blogginlägg! Ni får välja själva vad ni vill skriva om. Enda kravet är: er älsklings, flörts, bästa väns, mammas, osv, Pandanamn måste finnas med i dikten!

Lagom till Alla Hjärtans Dag kommer vi att presentera dom 10 vinnande dikterna i bloggen och vinnarna får då antingen hjärtballongen eller hjärtwoobyn! Glöm alltså inte att skriva vilket pris du vill vinna till dig själv och den andra Pandan!

Det kan se ut ungefär såhär: “Hej Ella och Max, här är min dikt. Om jag vinner, vill jag gärna vinna ____ och ge ______ till ____.”

Vi ser fram emot era dikter!

… och det gör säkert er speciella Panda också. ;)

Håll höjd!
Ella och Max

 

Så står det

 

så var med snälla bara jag är med

//fgdfgg

Av Daniella - 9 februari 2011 17:03

Heey alla!

Detta ska jag ge er alla på alla hjärtans dag,

aja om ni vill se det så blir det ju ingen överaskning  

Men om ni vill veta det så ska jag visa er det nu ja här är bilden:

Detta är också till dom nya i panfu, asså jag hittade bilder ja ni vet där när ni går in på panfu så finns det ju ja som typ videoklipp står det och bilder och sånt...

Ja så trycker man på bilder ja så kommer det fram massor med bilder som typ pandor har tagit själva eller om Ella eller Max har lakt in dom bilderna som den här bilden som jag hittade på panfu bilder ja jag tror att Ella eller Max har gort dom?
Vad tror ni komentera om ni tror om det är Max eller Ella som har gort den. Jag tror att det är Ella som har gort det för att det är ju en bild på Ella på denna bilden så...Jag tror att det är Ella, kanske ni tror att det är Max men inte jag för att...

 

Ojj vad jag har skrivit mycket men aja hoppas ni fattar  

 

//fgdfgg 

Av Daniella - 8 februari 2011 19:35

 

Heey alla!

Om ni har märkt att Molly inte bloggar med mig så är det så att...

Molly kommer inte blogga med mig mera  För att Molly hat tröttnat på det

 

Aja kolla vilken bild paul är på:

xD SÅÅ rolig ber Paul på den bilden???

 

//fgdfgg

 

Ps.Kolla noga xD

Av Daniella - 7 februari 2011 17:34

Heey!
Nu ska jag visa er olika pandors födelsedagar:

Emilio10 3 Januari
Pexy 5 Februari
Sanna9 28 September
Superluigi 27 Januari
Fgdfgg 13 Juli
Josefinpanfu:10 jan
Lomis2 6 Maj
Anna10 1 Januari
Puffy10 7 April
Mollymo 10 Januari

Melker21 25 April

 

//fgdfgg

 

Ps.

Om vi vill vara med här skriv en komentar om vad ni heter och när ni fyller år!

Av Daniella - 7 februari 2011 17:26

Heey!
Kolla vad dom har skrivit i bloggen:

Hej Pandor,

Max är inte en så bra detektiv som han låtsas vara. Jag hade nämligen rätt. :mrgreen: Det är verkligen en Panda bakom molnen!

Ojsan, eeh, jag följde visst lite fel spår där… :oops:

Du menar Kamaria. :D Det är allt annat än lustigt. Kamaria är verkligen upprörd över den här Pandan! Hon tittade i spåkulan förut, den som bara visar svart rök sen ett par dagar. Först var bilden helt grumlig men efterhand så dök Pandan från teleskopet upp:

Kamaria höll nästan på att svimma när hon såg honom klart och tydligt. “Ev-Ev-EVRON” stammade hon chockat och hennes ögon spärrades upp!

Hon måste känna till den här Evron från sitt förflutna. Han bor i sitt slott på Bitterland. Det måste vara ön som skymtar fram bakom bergen…Men hur kan den vara så nära inpå Panfu??  Mer lyckades vi inte få ut av Kamaria. Tydligen skulle vi få mardrömmar om vi visste mera om den här Evron. :???: Den här magikern eller vad han nu är måste vara mycket mäktigare och mer skräckingjagande än Krucio!!! :shock:

Om det är sant, så är Panfu förlorat! Tänk efter: först försvinner Paul the Kid och nu dyker den här Evron upp. Det kan inte vara ett sammanträffande! Evron vill locka till sig Paul the Kid och förvandla honom till Krucio igen!! Om den lille Paul hamnar i Evrons händer så är de två mäktigaste trollkarlarna i världen förenade och då…

DET SKULLE BETYDA SLUTET FÖR PANFU!!! :shock: Vi måste stoppa den här Evron på något sätt. Men hur?

Kamaria vet inte heller. Det enda vi kan göra är att titta genom teleskopet varje dag. Kanske hittar vi då en ledtråd till Paul the Kid eller Evrons plan!

Håll höjd
Max
och Ella

P.S Har ni någon aning om vad Evron i teleskopet håller i sin hand? Något degaktigt…dessutom luktar det som något sött bakverk på slottsterrassen.

Kolla Evron tar över panfu  

 

Och nu måste vi ligga under panfu  

 

//fgdfgg

 

Ps. Kolla såå SÖÖT panda jag hittade på en hemsida:

 

Av Daniella - 6 februari 2011 13:27

Dagens panda blir...Lyre6

Grattis Lyre6

Av Daniella - 5 februari 2011 15:43

AAAAAAAAAAAAA

Oj förlåt men Paul är borta

här är lite bilder vad man ska göra i terrassen:

Detta är kamaria som sejer...

Ojj vad snurrigt!

AAAAAAAAAA...!!!!!!!!!

Ojj vad läskigt

Okii

 

//fgdfgg

Av Daniella - 5 februari 2011 09:32

Heey alla!

 

Nu har jag en bloggstaffet i min blogg...

Och dom som ska vara med är:

Pompomkitty med sin blogg...:

www.crunchii.blogg.se

Och den andra är Elon00 med sin blogg...:

www.smilelin.blogg.se

Och den andra är sanna9 med sin blogg...:

www.sanna9.bloggplatsen.se

Och den andra är nioo med sin blogg...:

www.niooking.blogg.se

Och den andra är Jonteholggerson men sin blogg...:

www.Panfukillen.bloggplatsen.se

Och nu den sista är lomis2 med sin blogg...:

www.zlomis2z.bloggplatsen.se

Och nu superluigi med sin blogg...:

www.Panfuluigi.bloggplatsen.se

Och nu Lyre6 med sin blogg...:

www.Lyre6.blogg.se

Japp det var alla men om ni vill vara med så komentera

gärna asså om ni vill vara med

Men Herrå

//fgdfgg

Ps.Rösta på komentarerna

Presentation

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem vill ni ska vinna Melodifestivalen 2012?
 Loreen - Euphoria
 Dead By April - Mystery
 Danny Saucedo - Amazing
 Top Cats - Baby Doll
 Lisa Miskovsky - Why Start A Fire?
 Molly Sandén - Why Am I Crying
 Ulrik Munther - Soldiers
 David Lindgren - Shout It Out
 Thorsten Flinck - Jag Reser Mig Igen
 Björn Ranelid Feat, Sara Li - Miraklet

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

PanfuHanna

Hanna

Hanna

Hanna

Hanna

http://www.youtube.com/watch?v=_Z1ziJ2U2Xw&feature=player_detailpage

Klocka♥

Mixpod

♥Min nya hamster♥

♥Klocka♥

♥Panfu♥

Prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards