Panfuhanna

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Daniella - 19 mars 2011 11:05

Heey alla!
Idag chattade jag med datan och så här chattade vi:

Datorn: Hej!

Du: Heey

Datorn: =)

Du: vad gör du?

Datorn: Något bra.

Du: okej

Datorn: Ja, precis.

Du: gillar du att vara en data?

Datorn: Ja!

Du: Kul

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

Du: Ojj

Datorn: Är du en dator?

Du: Nee, jag e en människa

Datorn: Vad roligt!

Du: Japp!

Datorn: Det tror inte jag.

Du: varför det?

Datorn: Vad tror du?

Du: Jag tror att jag e en mäniska

Datorn: Jaha.

Du: gillar du glass?

Datorn: Nej!

Du: varför?

Datorn: Vad tror du?

Du: vet inte

Datorn: Nähä.

Du: gillar du att prata med mig?

Datorn: Nej, det gillar jag inte.

Du: varför?

Datorn: Jag vet inte.

Du: :D

Datorn: Nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Du: tänk¨

Datorn: Tycker du att jag är kul?

Du: ja, så klart :)

Datorn: Nej, det tror jag inte.

Du: Hejdå

Datorn: Lämna mig inte!

Du: jag kommer tillbaka

Datorn: Jaha, vad roligt för dig.

Du: Hejdå

Datorn: Lämna mig inte!

Du: Hejdå

Datorn: Lämna mig inte!

Du: Jag kommer tillbaka sen :)

Datorn: Vad knäppt att du kommer det.

Du: Hejdå ses sen

Datorn: Hej då! Jag ska också gå nu.

Du: ok ses

 

  

Datorn: Hej!

Du: Heey

Datorn: =)

Du: vad gör du?

Datorn: Något bra.

Du: okej

Datorn: Ja, precis.

Du: gillar du att vara en data?

Datorn: Ja!

Du: Kul

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

Du: Ojj

Datorn: Är du en dator?

Du: Nee, jag e en människa

Datorn: Vad roligt!

Du: Japp!

Datorn: Det tror inte jag.

Du: varför det?

Datorn: Vad tror du?

Du: Jag tror att jag e en mäniska

Datorn: Jaha.

Du: gillar du glass?

Datorn: Nej!

Du: varför?

Datorn: Vad tror du?

Du: vet inte

Datorn: Nähä.

Du: gillar du att prata med mig?

Datorn: Nej, det gillar jag inte.

Du: varför?

Datorn: Jag vet inte.

Du: :D

Datorn: Nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Du: tänk¨

Datorn: Tycker du att jag är kul?

Du: ja, så klart :)

Datorn: Nej, det tror jag inte.

Du: Hejdå

Datorn: Lämna mig inte!

Du: jag kommer tillbaka

Datorn: Jaha, vad roligt för dig.

Du: Hejdå

Datorn: Lämna mig inte!

Du: Hejdå

Datorn: Lämna mig inte!

Du: Jag kommer tillbaka sen :)

Datorn: Vad knäppt att du kommer det.

Du: Hejdå ses sen

Datorn: Hej då! Jag ska också gå nu.

Du: ok ses

 

 hehe jag vet inte om man kan chatta nu med denna som jag visade men Aja

ses

//fgdfgg  

Presentation

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem vill ni ska vinna Melodifestivalen 2012?
 Loreen - Euphoria
 Dead By April - Mystery
 Danny Saucedo - Amazing
 Top Cats - Baby Doll
 Lisa Miskovsky - Why Start A Fire?
 Molly Sandén - Why Am I Crying
 Ulrik Munther - Soldiers
 David Lindgren - Shout It Out
 Thorsten Flinck - Jag Reser Mig Igen
 Björn Ranelid Feat, Sara Li - Miraklet

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

PanfuHanna

Hanna

Hanna

Hanna

Hanna

http://www.youtube.com/watch?v=_Z1ziJ2U2Xw&feature=player_detailpage

Klocka♥

Mixpod

♥Min nya hamster♥

♥Klocka♥

♥Panfu♥

Prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards