Panfuhanna

Alla inlägg under mars 2012

Av Daniella - 3 mars 2012 11:09

Heej alla!


Jo, idag tänkte jag ha frågestund så skicka in frågor så gör jag ett inlägg och svarar på ALLA frågor! Jag e helt ärlig, ok?


Men jag fick in en fråga för typ 3 dagar sen om hur man sätter in en klocka, jo det ska jag förklara nu (med bilder)


1. Du går in på inställningar Inställningar

2. Gå in på Menyavdelningar > Skapa avdelning!

3. Gå in på min blogg och under min klocka står det ''Custom Myspace Clock''

4. Tryck på texten: ''Custom Myspace Clock''

5. Sedan kommer det upp en sida sedan en klocka och så kan du välja färg på den!

6. När du valt färg så ska du kopiera den där koden eller något!

7. När du gjort det så går du in på Menyavdelningar, skapa avdelning, sedan ska du välja HTLM kod och sen klistrar du in länken/koden i rutan (den stora)

8. När du gjort det så väljar du ett namn te.x Klockan eller Min klocka (du väljer)

9. Sedan så klickar du på ''Skapa avdelning''

10. Så har du en klocka!


(Det e samma sak med Mixpoden, fast du måste registrera dig om du ska ha en mixpod)



//fgdfgg   


Ps. Kom ihåg Frågestuund :D

Presentation

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Vem vill ni ska vinna Melodifestivalen 2012?
 Loreen - Euphoria
 Dead By April - Mystery
 Danny Saucedo - Amazing
 Top Cats - Baby Doll
 Lisa Miskovsky - Why Start A Fire?
 Molly Sandén - Why Am I Crying
 Ulrik Munther - Soldiers
 David Lindgren - Shout It Out
 Thorsten Flinck - Jag Reser Mig Igen
 Björn Ranelid Feat, Sara Li - Miraklet

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

PanfuHanna

Hanna

Hanna

Hanna

Hanna

http://www.youtube.com/watch?v=_Z1ziJ2U2Xw&feature=player_detailpage

Klocka♥

Mixpod

♥Min nya hamster♥

♥Klocka♥

♥Panfu♥

Prata med datorn :)


Ovido - Quiz & Flashcards